maandag 3 maart 2014

En de winnaar is...

Lieve volgers,

Allemaal bedankt voor het meedoen aan de winactie. Het is altijd fijn om te zien dat mensen enthousiast worden van boeken en leuke tassen! Ik moet toegeven dat ik het zelf spannend vond om de winnaar te 'kiezen' en heb daarom - om het zo eerlijk mogelijk te laten verlopen - mijn vriend 2 lootjes laten trekken. 

De winnaar van het boek Gekke dingen die klanten in boekwinkels zeggen is geworden: Annelies!

De winnaar van de Blossom Book tas is geworden: Biepmiepje!

Gefeliciteerd! Jullie kunnen een mail sturen naar bibiesboeken@gmail.com met jullie adresgegevens. Dan zal ik het boek en de tas deze week naar jullie versturen.

Liefs, Bibi

PS. Voor degenen die niet hebben gewonnen. Wees niet getreurd. In mei komt er sowieso weer een winactie aan voor mijn eenjarig jubileum!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten