dinsdag 4 maart 2014

Ik ben genomineerd!

Jippie! Ik ben één van de drie genomineerden die kans maakt 
op een jaar lang gratis boeken van uitgeverij Signatuur. Ik moet stiekem toegeven dat ik een beetje een fan ben van deze uitgeverij omdat ik hun boeken erg vaak heel mooi vind. Niet alleen qua inhoud maar ook qua vormgeving. Toen ik vorige week de prijsvraag zag waarmee ik kans maakte op een jaar lang gratis boeken deed ik ook direct mee. En zie nu... ik ben één van de drie genomineerden!

Om te winnen moet ik zoveel mogelijk likes verzamelen via FB. En daarom wil ik jou vragen mij te helpen. Ik ben dan heel dankbaar! (Bovendien, denk aan alle recensies die zullen verschijnen!)

Je kan via mijn FB pagina stemmen. Klik 
hier om naar de pagina te gaan en like de quote op het tegeltje!

Héél erg bedankt alvast!!

2 opmerkingen: