woensdag 2 april 2014

Afronden van vakken

Zoals jullie misschien al merkten, is het de laatste tijd een beetje stil op mijn blog. Hopelijk komt daar binnenkort verandering in, maar op dit moment ben ik heel druk bezig met het afronden van mijn laatste vakken. Gelukkig heb ik maandag weer een vak afgerond - yes! met een 8! - en lever ik over 12 dagen mijn laatste paper in. Daarna heb ik weer wat meer tijd om mijn blog bij te houden.

Ik kan wel alvast zeggen dat er twee recensies aankomen: een recensie over Half zwart van Sally Green en over Vrijheid: een veiliger oord van Hilary Mantel. Beiden bijzondere boeken! Bovendien kan je binnenkort mijn recensies ook gaan lezen op de site van de Leesfabriek. Voortaan schrijf ik dus twee recensies over ieder boek, want mijn blogschrijfstijl is weer net even anders dan het hoort voor 'echte recensies'. 


Ken je dat? Dat je eigenlijk heel hard bezig hoort te zijn met je studeerwerk, maar dat je op de een of andere manier dan nog meer drukte op je hals haalt door bijvoorbeeld extra boeken te gaan recenseren? 

Ik hoor het graag!

1 opmerking: