donderdag 25 september 2014

Winactie!!

Zo, ik ben verhuisd en heb sinds vandaag weer internet. En dat gaan we vieren!

Deze week ben ik benaderd om het boek Somniyum te recenseren. Een prachtig boek dat gaat over dromen en je niet alleen pleziert tijdens het lezen, maar ook aanzet tot doen. Het hoofdpersonage uit het boek is Milly. Wanneer haar ouders onverwacht scheiden, gaat ze logeren bij haar tante. Maar daar vindt ze geen rust.


Ongewild ontdekt ze de doorgang naar Myrus, het rijk waar Wensen, Ideeën, Wil en Daadkracht ontstaan. Samen met haar gekke gidsje Beromynke bindt ze de strijd aan met de Doemdenkers, duistere krachten die het nachtelijke rijk voor eeuwig in hun greep willen krijgen. Tot het Milly daagt dat haar aanwezigheid in Myrus geen droom en ook geen toeval is. Langzaam vallen de puzzelstukken in elkaar en ontdekt ze een waarheid die ze liever nooit te weten was gekomen. Een waarheid die ook voor de lezer verregaande gevolgen kan hebben.

Dit boek bevat prachtige illustraties gemaakt door Jan Bosschaert. Het is geschreven door Karl Raats.
Ben jij benieuwd naar dit boek? Dan heb ik goed nieuws! Ik mag namelijk een gesigneerd exemplaar weggeven.

Je hoeft hier helemaal niet veel voor te doen!

  1. Bekijk onderstaande trailer
  2. Laat in een reactie op een zo origineel mogelijke manier weten waarom jij dit boek wil lezen
  3. Heb je Twitter? Tweet @Bibiesboeken win #Somniyum op http://www.bibiesboeken.blogspot.nl/2014/09/winactie.html voor extra kans
  4. Kijk op woensdag 1 oktober wie de winnaar is. De winnaar kan contact opnemen via bibiesboeken@gmail.com
  5. Heb je het boek uit? Ik zou het dan erg leuk vinden als je een recensie wil schrijven die op deze site geplaatst wordt!
Niet gewonnen? Wees niet getreurd. Per 27/09 ligt het boek voor €19,95 in de reguliere boekhandel, zowel in Nederland als België. Neem eens een kijkje op deze site.


PS: kom je me volgen op twitter?! @bibiesboeken

12 opmerkingen:

  1. Ik wil het boek graag zelf lezen, maar het ook laten lezen door de zoon en het voorlezen aan de dochter. En met zijn allen kijken naar de mooie tekeningen.

    En als het boek uit is, kunnen we het aan de schoolbibliotheek schenken.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat nobel om het aan de schoolbibliotheek te schenken zeg! Bedankt voor je reactie!

      Verwijderen
  2. Wauw bedankt dat je me gewezen hebt op deze winactie! Die illustraties, daar word ik BLIJ van!!!! Daarnaast is het ook nog eens een thema wat me heel erg aanspreekt, omdat ik wel van andere werelden houd! Ik wil graag wegdromen bij die plaatsen en bij (volgens mij) een heel mooi verhaal. En als ik hem uit heb: spread the booklove!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klinkt goed Emmy! Het leek me al een boek dat binnen jouw rijtje thuis paste :) We wachten 1 oktober af!

      Verwijderen
  3. Dit klinkt echt als een gewedlig boek! erg benieuwd naar, zeker omdat ik voor nanowrimo ook iets met dromen wil doen. :) leuke.winactie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een droom van een boek! Fantastische tekeningen! Gewoonweg prachtig! Zou heel graag op reis gaan in dit prachtige boek en kennis maken met deze mysterieuze droomwereld! Mijzelf laten verrassen en onbekende werelden ontdekken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vanmiddag wordt de winnaar bekend gemaakt! Droom in de tussen tijd nog maar even verder over dit boek :)

      Verwijderen
  5. Ik ben al in dromenland na het kijken van de trailer! Ga je mee?

    BeantwoordenVerwijderen