woensdag 10 september 2014

De labyrintrenner vandaag binnengekomen in de top-60!

Ik hoor veel positieve verhalen over De labyrintrenner (oorspronkelijke titel is The mazerunner) van James Dashner. Laatst heb ik de hele serie voor een klant besteld en dat meisje was waanzinnig positief over de serie. Niet lang daarna vertelde mijn huisgenoot dat ze in het eerste deel van The mazerunner - evenals de klant las zij de boeken in het Engels - was begonnen. Van de week zag ik dat ze de andere boeken ook had binnengekregen. 

Sinds een aantal weken ligt De labyrintrenner ook in het Nederlands in de boekhandel.
Ik ben inmiddels behoorlijk nieuwsgierig naar deze boeken en wil ze eigenlijk zo snel mogelijk lezen wanneer ik weer ietwat meer tijd heb. (Er liggen nog wat recensie exemplaren klaar en ik wil héél graag de serie van Deborah Harkness uitlezen (ben ik nu in bezig) en het tweede en derde deel van Kiera Cass komen vandaag binnen) Boeken genoeg dus, maar hopelijk kan ik binnenkort ook meepraten over deze nieuwe YA-hit die vandaag binnen is gekomen in de top-60 van de best verkochte boeken van de afgelopen week. 

Heb jij De labyrintrenner al gelezen?

6 opmerkingen:

  1. Ik heb hem toevallig vandaag binnen gekregen, wil hem snel gaan lezen! Uiteraard wil ik hem voordat de film uitkomt uit hebben :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat je weten wat je van het boek vindt?! En uiteraard: eerst boek dan film ;)

      Verwijderen
  2. Ik wil dit ook dolgraag lezen voor ik de film ga zien !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee leuk, The Maze runner stond op de Engelse boekenlijst van dochterlief, ze is er net in begonnen. De reacties van andere leerlingen zijn lovend.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk dat zo'n boek op de lijst staat! Zo wordt lezen in het Engels ten minste gestimuleerd!

      Verwijderen