maandag 3 februari 2014

Reading Bingo!

Steeds vaker kom ik achter leuke challenges. Ik doe al mee aan de goodreads challenge waar ik de uitdaging op vijftig boeken heb gezet. (Ik hoop stiekem dat het er 75 worden) Vandaag besloot ik ook een abc-challenge aan te gaan, waarbij ik boeken van diverse auteurs wil lezen op achternaam. Dus auteurs van wie de achternaam begint met A, B, C et cetera. Hoewel ik twee challenges eigenlijk wel voldoende vind, kwam ik net achter een super toffe challenge namelijk de bingo-challenge. Ben je daar al bekend mee? De bingokaart beslist voor jou wat type boek je gaat lezen, maar de titel en auteur mag je zelf kiezen. Om je kaart vol te krijgen moet je dus diverse titels lezen die gebonden zijn aan bepaalde opdrachten/eisen zoals 'Kies een boek met een blauwe voorkant' of 'kies een boek dat in de zomer afspeelt'. Er is zelfs een speciale young adults bingokaart en ik weet wel zeker dat ik die ga volgen. Hieronder de kaart, ik kan niet wachten!

Bovenaan bij 'Reading Challenges' kan je zien hoe ik ervoor sta met mijn uitdagingen. 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten