maandag 19 augustus 2013

T.H.E.B.W.

Een tijdje terug hoorde ik dat T.H.E.B.W. - Toen Het Echt Bizar Werd - een onwijs leuk boek moest zijn. Ik bestelde het voor de winkel en was erg benieuwd. Blossom Books, de uitgeverij, heeft soms acties waarbij ze de prijs tijdelijk verlaagt, zo ook nu. Het boek was voor slechts vijf euro te koop, dus het ging direct mee naar huis.

T.H.E.B.W. gaat over Erin wiens tante onverwacht overlijdt. Erin erft een plastic bol waar ze niet goed weet wat ze ermee moet doen. Samen met haar vriendinnen komt ze erachter dat de bol wensen doet vervullen. Erins tante heeft naast de bol een aantal mysterieuze aanwijzingen gegeven die een beschrijving zijn van het gebruik van de bol. Voordat Erin dit ontrafeld heeft, heeft ze al grotere borsten gewenst en een plaatsje voor de Italiëtrip. Naast dat het boek veel humor bevat, is het ook romantisch.


Hoewel ik het boek geestig 
vond, merk ik dat dit boek wel echt bedoeld is voor jongeren tot circa vijftien a zestien jaar. Ik denk dat ik het boek tien jaar terug stukken leuker had gevonden. Toch ben ik wel benieuwd naar T.H.N.B.W. - Toen Het Nog Bizarder Werd. Misschien dat ik hem van mijn nichtje kan lenen?

Sterren: 3

T.H.E.B.W.
Risa Green
Blossom Books
Tot 1 september €5,- 
daarna €14,95


Geen opmerkingen:

Een reactie posten