donderdag 15 augustus 2013

Vrees

Vijf dagen terug is het derde deel verschenen van de Chemical Garden-trilogie en deel twee moet ik nog recenseren! Ben je nog niet bekend met de serie? Dan waarschuw ik je voor deze review: onderstaand stuk bevat spoilers! Als je van romantische, spannende young adultboeken houdt, is Verwelken zeker iets voor jou. Ik heb het eerste deel met veel plezier gelezen. Mijn mening over het tweede boek zal nu volgen.

Waar Rhine in het eerste deel weet te ontsnappen samen met Gabriel, volgen we haar in het tweede deel waar ze op de vlucht blijft voor haar gevaarlijke schoonvader. Het eerste deel eindigt erg spannend, dus ik had hoge verwachtingen van het tweede deel. Het begin van Vrees vond ik niet erg pakkend. De romantiek tussen Gabriel en Rhine was lang niet zo voelbaar als in het eerste deel. Gelukkig kwam er een onverwachte wending in het verhaal, waardoor het verhaal opgang kwam. Verwelken draaide vooral om het ontsnappingsplan waar Rhine op broedde. Het vervolgdeel gaat om het vinden van Rhines broer. Het lezen van Vrees maakte dat ik nieuwsgierig werd naar het derde deel. Toch was Vrees beduidend minder goed dan Verwelken. Hopelijk wordt de serie afgesloten met een knaller, zodat mijn volgende recensie iets positiever is.

Aantal sterren: 3

Vrees
Lauren DeStefano
Van Holkema en Warendorf
€17,99



1 opmerking:

  1. Ik vond deze ook al behoorlijk tegenvallen... Toch ben ik erg benieuwd naar het nieuwste deel.

    BeantwoordenVerwijderen