maandag 19 mei 2014

Welk boek lees jij?

Het is weer eens zo ver: het is mooi weer en ik moet werken aan mijn scriptie. Liever zat ik nu in de tuin met een goed boek waar ik dan binnenkort een recensie aan kan wijden. Momenteel lees ik dan ook van alles door elkaar heen omdat ik eigenlijk het liefst zo veel mogelijk tegelijk wil lezen. 1) Vrijheid 2) Offergave 3) Schijnbewegingen 4) Polleke 5) De bijbel voor ongelovigen. En dan moet ik me nog inhouden om niet ook nog in Soldaten huilen niet en Het mes dat niet wijkt te beginnen. Lust om te lezen is er wel, maar nu nog de tijd! 

In welk boek ben jij nu bezig?

3 opmerkingen:

  1. Ik heb net 'Hemelstleutels'van Tania Heijmans uit. Op het moment erg druk met tentamens, maar hoop vrijdag aan een nieuw boek te beginnen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben bezig in Vuurvliegjes van Gayle Forman en Behemoth van Scott Westerfeld. Ook heb ik nog een paar boeken liggen met een boekenlegger erin, maar waar ik op dit moment echter niet echt in bezig ben. BTW ik vind de Groene Bloem Trilogie van Floortje Zwigtman echt super goed :).

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben voor de Chicklit leesclub 'Het verlangen naar Mill River' aan het lezen. Een mooi boek :-). Daarna weer verder in een young-adult.

    Succes met je scriptie!

    BeantwoordenVerwijderen