woensdag 9 oktober 2013

Nieuw blog!

Afgelopen week ben ik druk bezig geweest met het aanmaken van een nieuw blog. Hoewel ik merk dat ik al nauwelijks tijd heb om dit blog goed bij te houden, kon ik het niet laten om toch ook nog maar een ander blog aan te maken. Dit kwam voornamelijk doordat ik merkte dat ik de laatste tijd nogal veel taartjes en andere baksels op dit blog plaatste, waardoor het bijna meer een taarten en toetjes blog werd dan een boekenblog. Vandaar dat ik een blog ben begonnen over bak- en kookboeken oftewel Bibies bak- en kookboekenblog! Mocht je het leuk vinden om een kijkje te nemen, graag!

Ik hoor graag je reactie over mijn nieuwe blog. Deze blog houd ik vanzelfsprekend zo goed mogelijk bij. Er is al een heel lijstje met boeken die ik aankomende periode wil recenseren.

Lief, Bibi


1 opmerking: